Kariera w MOVITECH

Obecnie poszukujemy pracowników na stanowiska:

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Miejsce zatrudnienia: Europejskie Centrum Solidarności, Gdańsk
    Zakres podstawowych czynności:

    • Obsługa wydawania i zwrotu audioprzewodników
    • Informowanie zwiedzających o sposobie obsługi audioprzewodników oraz dostępnych ścieżkach zwiedzania
    • Dbanie o integralność audioprzewodników, zdatność do użytku (ładowanie)
    • Bieżąca weryfikacja stanu technicznego audioprzewodników oraz prowadzenie rejestru usterek
    • Zapewnienie komfortu zwiedzania, utrzymywanie pozytywnych relacji ze zwiedzającymi
    • Prowadzenie statystyk dotyczących wypożyczeń audioprzewodników

    Wymagania obowiązkowe:

    • Wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane wykształcenie wyższe
    • roczne doświadczenie w zakresie obsługi klienta
    • Dobra znajomość języka angielskiego
    • Dyspozycyjność (praca także w weekendy)
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Umiejętność nawiązywania i utrzymania kontaktu z klientem oraz skutecznego komunikowania się
    • Wysoka kultura osobista

    Mile widziane:

    • Znajomość innych języków obcych niż j. angielski
    • Doświadczenie w pracy w branży kulturalnej

    Wymagane dokumenty:

    • CV

    Składanie ofert:

    CV należy wysyłać na adres ecs@movitech.pl
    W terminie do: 8 grudnia 2017 r.

    Prosimy o dopisanie klauzuli:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez MOVITECH moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji oraz na ich przechowywanie dla celów kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U 2014.1182 t.j.).”
    Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

  • Lider zespołu ds. obsługi klienta

    Miejsce zatrudnienia: Europejskie Centrum Solidarności, Gdańsk
    Zakres podstawowych czynności:

    • Odpowiadanie za prawidłowe i efektywne funkcjonowanie punktu wydawania audioprzewodników
    • Uczestniczenie w procesie przygotowywania dokumentów wewnętrznych w zakresie funkcjonowanie punktu audioprzewodników (np. raportów, sprawozdań, planów)
    • Czuwanie nad zapewnieniem najwyższej jakości obsługi klienta
    • Nadzorowanie, koordynowanie i szkolenie zespołu pracowników zatrudnionych w punkcie, w tym zatrudnianie pracowników sezonowych
    • Ustalanie harmonogramu pracy pracowników punktu
    • Przygotowywanie okresowych raportów dotyczących zwiedzających (m.in. raporty dotyczące frekwencji etc.)
    • Obsługa wydawania i zwrotu audioprzewodników
    • Informowanie zwiedzających o sposobie obsługi audioprzewodników oraz dostępnych ścieżkach zwiedzania
    • Dbanie o integralność audioprzewodników, zdatność do użytku (ładowanie)
    • Bieżąca weryfikacja stanu technicznego audioprzewodników oraz prowadzenie rejestru usterek
    • Zapewnienie komfortu zwiedzania, utrzymywanie pozytywnych relacji ze zwiedzającymi

    Wymagania obowiązkowe:

    • Wykształcenie wyższe (minimum licencjat)
    • roczne doświadczenie w pracy w obsłudze klienta
    • roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
    • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
    • Dyspozycyjność (praca także w weekendy)
    • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MsOffice
    • Znajomość zasad, praktyk i procedur obsługi klienta, umiejętność tworzenia i wdrażania efektywnych procedur i strategii w zakresie obsługi klienta
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Umiejętność nawiązywania i utrzymania kontaktu z klientem oraz skutecznego komunikowania się
    • Umiejętność skutecznego działania w sytuacji stresu, w sytuacjach konfliktowych
    • Wysoka kultura osobista

    Mile widziane:

    • Znajomość innych języków obcych niż j. angielski
    • Doświadczenie w pracy w branży kulturalnej
    • Znajomość kodeksu pracy

    Wymagane dokumenty:

    • CV

    Składanie ofert:CV należy wysyłać na adres ecs@movitech.pl
    W terminie do: 8 grudnia 2017 r.

    Prosimy o dopisanie klauzuli:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez MOVITECH moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji oraz na ich przechowywanie dla celów kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U 2014.1182 t.j.).
    Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.